#1 2014-01-10 18:50:07

Administrator

Administrator

Zarejestrowany: 2013-10-29
Posty: 69
Punktów :   

Rany w walkach

O powadze rany decyduje Mistrz Fabuły, co jest równoznaczne z tym, iż od niego zależy decyzja, czy rana jest lekka, średnia, ciężka.
W jaki sposób o tym decyduje? Systematyka jest dość prosta:

Krokiem pierwszym jest wgląd na miejsce w którym stworzono ranę. Logiczne, iż na ogonie zrobimy mniejszą ranę, niż na oku.
Krokiem drugim jest wgląd w statystyki. O wielkości rany decyduje siła wroga, jego szybkość, oraz nasza wytrzymałość i zręczność.
Krokiem trzecim jest wgląd na wygląd postaci. Rana na szyi samca lwa będzie niewielka, gdyż ma on grubą grzywę, natomiast sytuacja zmienia się, gdy ktoś zaatakuje jego tułów, który zarośnięty jest krótką sierścią.

A tak wygląda "awansowanie" ran:
3 rany lekkie = 1 rana średnia
3 rany średnie = 1 rana ciężka
3 rany ciężkie = niezdolność do walki.

W przypadku kiedy postać mała (typu fenek) zostanie zaatakowana przez większą (lampart) może on być od razu niezdolny do walki, gdyż jest mały, delikatny i łatwo zmiażdżyć mu kruche, liche kości.
To samo w przypadku kociąt/szczeniąt. Jeżeli Mistrz Fabuły uzna, iż atak był odpowiednio silny - 'dziecko' może być niezdolne do walki, a nawet martwe bez uzgodnienia z właścicielem postaci.

Offline

 
Licznik odwiedzin
Reklamy:
www.wolv.aaf.pl BlackButler HogwartDream Kiku no hana AXIS MUNDI

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.polskitokyodrift.pun.pl www.draglodz.pun.pl www.politologia1gc.pun.pl www.royal.pun.pl www.czapolsite.pun.pl